Çarşamba, Ocak 23, 2008

Cantik Tarifi

Hamuru icin:
1 su bardagindan bir parmak az süt
1caybardagi siviyag
2 tatli kasigi maya
2 tatli kasigi seker
1 tatli kasigi tuz
4-5 cup un.(yada 6-7 bardak,aldigi kadar)

IC MALZEMESI:(ben peynirli yaptim asil tarif kiymali)
-1 kuru sogan(istege bagli)
-beyaz peynir
-maydanoz
SOSU ICIN:
Bir tepsi icin
-1 su bardagi sut
-Yarim su bardagi yogurt
-3-4 yemek kasigi zeytinyagi

Önce hamur malzemelerini makinaya koydum ve yaklasik 1 30 saat suruyor ama ben sonuna kadar beklemiyorum 1 saat olunca makinemi kapatip hamurumu sekillendirmeye basliyorum.Hamuru 3 bezeye ayirdim.Ic malzemesini hazirladim ve cay tabagi buyuklugunde hamurun icine malzemeyi koyup kapattim ve ters cevirip tepsiye araliklarla dizdim.Birazda tepside mayalandirip,üzerine bütün sos malzemelerini karistirip döktüm ve önceden isitiimis 180 derecelik firina verdim.asil tarif kiymali ama ben peynirli yaptim kiymali pek sevmiyorum hamur isinde.gülenayinsofrasi.blogspot.com adresinden orjinalini alabilirsiniz.

Hiç yorum yok: