Pazartesi, Ekim 09, 2006

SUPER SEKERPARE




Bu tarifimde diger tariflerim gibi yuzde yuz garanti sonuc veren bir tarifim.Ilk olarak serbetini pisirdim.serbeti icin :4 su bardagi toz seker,3,5 su bardagi su,4/1 limonu kabuguyla birlikte bir tencerede 10-12 dak.kadar kaynattim.sonra hamrunu yaptim.hamuru icin:
3 yumurta ( 1 inin sarisi ayrilicak uzeri icin)
250 gram margarin oda sicakliginda
yarim cay bardagi sivi yag
yarim cay bardagi irmik
yarim cay bardagi hindistan cevizi
yarim cay bardagi pudra sekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
aldigi kadar un (yaklasik 3 su bardagi kadar)
margarin,siviyag ve yumurtayi iyice yogurdum sonra irmik,pudra sekeri,hindistan cevizini ekledim en son vanilya kabartma tozu ve un karisimini ekleyip ele yapismiyacak bir hamur yaptim.elimle ceviz buyuklugunde sekil veip yuvarladim ve yaglanmis firin tepsisine dizdim ve uzerlerine badem ve findik tanelerini ortalarina batirdim.uzerine yumurta sarisini sürüp onceden 170 derecede isittigim firinin orta katinda uzerleri kizarana kadar pisirdim.firindan cikinca hemen ilik serbetimi doktum ve 5-10 dakika dinlendirdikten sonra servise hazir hale geldiler.umarim sizde denersiniz bu tarifi.bu tariften ben 75 adet cikardim.

Hiç yorum yok: