Çarşamba, Ekim 11, 2006

ILK EV EKMEGIM


Ilk ekmegimi yaptim.ne zamandir cok istedigim ekmek makinesini aldim.ve artik ekmeklerimi kendim yapiyorum.el degmemis tertemiz ve pratik.malzemelerimi koyup sadece beklemek kaliyor bana.cunku makinem hem hamurunu yoguruyor hem mayaliyor hem de pisiriyor.tavsiye ederim sizlerde eger dusunuyorsaniz ilk firsatta alin memnun kalirsiniz eminim.sadece ekmek pisirmekle kalmiyor.kek yapabiliyor,recel yapabiliyor,mesela pizza hamurunuzu yogurup hazir hale getiriyor,....
artik kolay kolay hmur yogurmakla ugrasmiyacagim.
bu ekmegim zopfmehl ile yaptim.cok lezzetli idi esim cok begendi.ki normalde biz cok fazla ekmek yemeyiz.ama sicacik taze ve icindeki herseyi bildigi ekmek olunca insan gozu kapali ici rahat bir sekilde yiyor.ne kadar hijenik olsada firinlar icerisinde calisanlarin ne yaptigini bilmiyoruz.mesela bir komik videolar programi izlemistim cok igrenc bir video gostermislerdi iki firin calisani patronuna sinirlenip hamur yogurduklari kazanin icine sey etmislerdi...anlarsiniz.o tablo hic aklimdan gitmez.turkiyedekiler sagolsun ugur dundar sayesinde gorduk burdakilerde yine dedigim gibi bilemiyoruz.emin olamiyoruz.bildigimiz tek sey burdaki bilindik yerlerin firinlarinda oyle bir sey olmuyacagina inanmak...???

Hiç yorum yok: