Pazartesi, Mayıs 14, 2007

iste MCQUEEN CARS yani arabali pastamiz





Bu pastayi arkadasimin oglunun dogum gunu icin siparis uzerine yaptim.Yani anliyacaginiz siparisler alip artik yapabiliyorum.Su anda diyette oldugum icin evime hamur isi yapmiyorum.En azindan boyle seyler olunca ugrasmak hosuma gidiyor yapmayi cok seviyorum cunku.Emegimin karsiliginida aliyorum tabiki.Ama gercekten tadinin begenilmesi benim icin onemli.Hersekilde sikayetlerede acigim soyle olsaydi boyle olsaydi yorumlari degerlendirmek isterim.
Bu pastanin kekini kakaolu pandispanya yaptim bir adet yuvarlak bir adette borcamda dikdortgen.Her iki kekide 3 katli kestim.Aralarina vanilya aromali kremami surdum ve dikdortgenden alt parcasini ustunede yuvarlak olani ikiye kesip araba seklini olusturdum.uzerini bolca kremeyla kaplayip buzdolabinda beklettim.Sonra seker hamurumu kirmizi toz boyayla renklendirip uzerine gecirdim digerleride carsin fotografina bakarak yaptim.Üzerine dogumgunu cocugunun ismini ve yasini yazdim.Sahibi begendi bende oyle hep istiyordum cars pastasini yapmayi sonunda yaptim.Bu arada haziranda dogum gunu olan bir arkadasimin oglunada yapicam siparis aldim.Onada ayni ozenle calisip yapicam.Sizde begendiniz mi?...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, pasta çok güzel olmuş elelrine sağlık.

Adsız dedi ki...

tesekkür ederim yorumun icin sagol canim.